Met meer dan 150 werknemers behoort Eigenhuis Groep tot een van de grootste en tevens snelst groeiende keukenorganisaties van Nederland. Door de samenwerking van een team met gepassioneerde medewerkers is werken bij deze organisatie meer dan alleen werken. Jolanda Castelijns, gastvrouw bij Eigenhuis Keukens Amersfoort, kan het weten! Zij legt ons graag uit wat haar werk bij Eigenhuis Keukens zo uniek maakt.
Door haar jarenlange ervaring als receptioniste, weet Jolanda als geen ander wat het werk van een gastvrouw betekent. Zij houdt zich dagelijks bezig met het directe klantencontact "en dat maakt dit werk zo leuk!" Nu ze al even werkzaam is bij Eigenhuis Keukens vertelt ze ons graag wat meer over de organisatie.
Eerste indruk Eigenhuis Keukens
Jolanda's eerste werkdag staat haar nog goed bij. "De organisatie kende ik nog niet, dus ik wist echt niet wat ik kon verwachten. Maar gelukkig werd ik vrijwel meteen opgenomen in het team." Tot op de dag van vandaag hangt er volgens haar een fijne werksfeer. "Tijdens het werk vind ik het ook heel belangrijk om te kunnen lachen met collega's. Zo sluiten wij op zaterdag de dag altijd gezamenlijk af en beginnen we ons weekend. Het momentje met elkaar is altijd gezellig en zorgt voor veel werkplezier."
Klantgericht werken
Voor Jolanda is het belangrijk dat klanten met een goed gevoel de deur uitlopen. "Daar haal ik voldoening uit!" Wanneer klanten de showroom binnenstappen is het aan haar om hen direct te woord te staan. Ze geeft hen als eerste een warm welkom, biedt ze wat te drinken aan en plant afspraken in met een keukenadviseur. Wanneer de keukenadviseurs bezet zijn, maakt Jolanda ook weleens zelf een rondje door de showroom met de klant en probeert ze vanuit haar eigen ervaring met hen mee te denken. "Als ik klanten ontvang in de showroom is het heel leuk om te merken dat zij blij zijn met mijn hulp en antwoorden."
Dit geldt ook voor klanten die de organisatie telefonisch bereiken. "Wanneer klanten bellen met vragen probeer ik hen zo goed mogelijk te helpen. Ik zie het als mijn taak om hun vragen direct zo goed mogelijk te beantwoorden." Volgens Jolanda moeten klanten in de watten worden gelegd. Op zaterdag is het een drukke dag en dan worden klanten in de showroom door haar verzorgd met appeltaart, heerlijke broodjes of warme hapjes. "Pas wanneer de klant met een grote glimlach de deur uitloopt, ben ik tevreden."
Het gepassioneerde team van Eigenhuis Groep
Met een team bestaande uit gepassioneerde werknemers, merkt Jolanda dat de organisatie zich op vele fronten verbetert. "Bij het grootste gedeelte van alle keukens die onze klanten kopen gaat alles gelukkig goed, maar helaas gaat er ook wel eens wat mis. Bijvoorbeeld dat de keuken niet op tijd kan worden geleverd. Daar balen wij net als de klant ook van." Toch merkt zij dat de organisatie hard werkt om iedere klant tevreden te stellen. "We beseffen dat er verbeterpunten zijn, maar ik zie echt dat deze worden opgepakt en dat we ons best doen om zo goed mogelijk te verbeteren." Voor Jolanda is het belangrijk dat de organisatie altijd naar de wensen van de klant luistert, hen goed op weg helpt en met een goed gevoel de deur uit laat gaan, daar zet zij zich elke dag weer voor in.
Werken bij Eigenhuis Keukens
Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging en wil je, net als Jolanda, ook werken bij een gedreven organisatie zoals Eigenhuis Keukens? Geregeld zijn wij op zoek naar nieuwe enthousiaste en gedreven medewerkers die ons dynamische team komen versterken. Bekijk onze openstaande vacatures op de website of neem contact met ons op!